lunes, 20 de agosto de 2007

Es millor ser optimista i equivocar-se
que ser pessimista i tenir raó.
Albert Einstein (1879 - 1955)

L'altre dia algú em va citar aquesta frase de Einstein i em va dir, "quanta rao tenia el sabi!"

La veritat és que mai m'han agradat les frases cèlebres. Algunes no em semblen gens ocurrents, d'altres em sembla haver-les sentit dit milions de vegades a les iaies i d'altres són extretes de retalls de la revista Super Pop en els seus temps més "canyeros" i ja les últimes, aquelles que no he entès mai. Aquelles que en sentir-les tothom fa el somriure de complicitat, de resignacio i d' experiencia, afirmen amb el cap i es lamenten que la dita tingui tanta rao...Jo moltes vegades faig que si amb el cap, somric o em faig la boja per passar desapercebuda.

Albert Einstein, és una excepció. La veritat es que hauré d'obrir una nova carpeta: per les frases celebres que comprenc a la perfecció, que m'agraden, que comparteixo i que formen part d'una manera de viure.

em trec el barret per tots aquells que s'esforcen a tenir aquesta filosofia de vida.

No hay comentarios: